Eating Disorder Support Forum banner
  • Important - Please Read This website may include conversations, media, and content around topics relating to eating disorders, trauma, addiction, and mental health. Please be aware that this content may be upsetting, difficult, or triggering for some. EDSF is intended as a place of safety. If you or someone you know is struggling with an eating disorder, Feast-ED.org is a resource that lists the organizations set up to help.

LEES DIT AUB VOORDAT U EEN 'RAAD MIJN BMI'-POST PLAATST

109K views 222 replies 157 participants last post by  awao3920  
#1 · (Edited)
Het juiste forum om foto's van bodychecks, foto's om mijn gewicht te raden, foto's om mijn BMI te raden en alle andere foto's die equivalent zijn aan een bodycheck-foto (in welke vorm dan ook) te plaatsen, moet in het Selfies-forum worden geplaatst.

Hier is een link naar het Selfies-forum: https://www.edsupportforum.com/forums/selfies.60/

Als je geen toegang hebt tot het Selfies-forum of als dat forum niet voor je verschijnt, betekent dit: 1. je hebt meer berichten nodig om toegang te krijgen tot dat forum (totaal 50) en 2. je kunt je 'raad mijn BMI'-foto niet plaatsen totdat je toegang hebt tot dit forum.

Alle selfies die buiten Selfies worden geplaatst, worden naar Selfies verplaatst. Dit is voor ieders veiligheid en bescherming, aangezien Selfies een beschermd forum is en daarom alleen zichtbaar is voor leden.

#13 ·
Ik herinner me dat verantwoording op de oude site geen beschermd forum was, is dat nog steeds zo of is het beschermd zoals selfies?
Ik probeer gewoon te achterhalen welke forums meer beschermd zijn.
Verantwoording is al enkele jaren een beschermd forum vanwege één hardnekkige troll

Dus ja, het is beschermd samen met het Higher BMI Accountability forum…

#10 ·
Het juiste forum om alle foto's van bodychecks, foto's om mijn gewicht te raden, foto's om mijn bmi te raden en alle andere foto's die equivalent zijn aan een bodycheck-foto (in een forum) te plaatsen, is het Selfies-forum.

Hier is een link naar het Selfies-forum: https://www.edsupportforum.com/forums/selfies.60/

Als je geen toegang hebt tot het Selfies-forum of als dat forum niet voor je verschijnt, betekent dit: 1. je hebt meer berichten nodig om toegang te krijgen tot dat forum (totaal 50) en 2. je kunt je raad mijn bmi-foto pas plaatsen als je toegang hebt tot dit forum.

Alle selfies die buiten Selfies worden geplaatst, worden naar Selfies verplaatst. Dit is voor ieders veiligheid en bescherming, aangezien Selfies een beschermd forum is en daarom alleen zichtbaar is voor leden.

#11 ·
Het juiste forum om foto's van lichaamscontroles, foto's om mijn gewicht te raden, foto's om mijn BMI te raden en alle andere foto's die equivalent zijn aan een lichaamscontrolefoto (in een forum) te plaatsen, is het Selfies-forum.

Als je geen toegang hebt tot het Selfies-forum of als dat forum niet voor je verschijnt, betekent dit: 1. je hebt meer berichten nodig om toegang te krijgen tot dat forum (totaal 50) en 2. je kunt je raad mijn BMI-foto pas plaatsen als je toegang hebt tot dit forum.

Alle Selfies die buiten Selfies worden geplaatst, worden naar Selfies verplaatst. Dit is voor ieders veiligheid en bescherming, aangezien Selfies een beschermd forum is en daarom alleen zichtbaar is voor leden.
Dit is eigenlijk logisch! Bedankt

#19 ·
Bevatten berichten opmerkingen (ik gok dat dit het geval is) of moet ik echt 50 afzonderlijke onderwerpen plaatsen? 😊 Dank u bij voorbaat
Het zijn 50 opmerkingen/berichten - dus ofwel door een thread te creëren of te antwoorden op een thread☺

#21 ·
Het juiste forum om foto's van lichaamscontroles, foto's om mijn gewicht te raden, foto's om mijn BMI te raden en alle andere foto's die equivalent zijn aan een lichaamscontrolefoto (in welke vorm dan ook) te plaatsen, is het Selfies-forum.

Als je geen toegang hebt tot het Selfies-forum of als dat forum niet voor je verschijnt, betekent dit: 1. je hebt meer berichten nodig om toegang te krijgen tot dat forum (totaal 50) en 2. je kunt je 'raad mijn BMI'-foto pas plaatsen als je toegang hebt tot dit forum.