Eating Disorder Support Forum banner
  • Important - Please Read This website may include conversations, media, and content around topics relating to eating disorders, trauma, addiction, and mental health. Please be aware that this content may be upsetting, difficult, or triggering for some. EDSF is intended as a place of safety. If you or someone you know is struggling with an eating disorder, Feast-ED.org is a resource that lists the organizations set up to help.

Mening over geplande 3 maaltijden + 2 snacks per dag

1 reading
119 views 7 replies 6 participants last post by  Kirbo  
#1 ·
Zal dit helpen? Kan ik wegkomen met zeg 1200 calorieën per dag zonder mijn verstand en bloeddruk te verliezen. Ik begon met purgeren voordat ik wist hoe verslavend boulimia is, omdat ik al het vet op mijn lichaam kwijt moet. Ik wil mijn tijd en geld niet meer verspillen

#2 ·
Ik weet dat het sommige mensen kan helpen, dus het is de moeite waard om het te proberen, maar uit mijn ervaring, als je niet werkt aan wat je ertoe aanzet om te braken/buigen, zul je het blijven doen. Topamax heeft mijn eetlust en drang om te braken/buigen volledig gedood, maar ik doe het nog steeds omdat ik niet weet hoe ik anders moet omgaan (anders dan snijden, maar dat is geen optie met mijn baan).

#3 ·
Als je in staat bent, raad ik dit ten zeerste aan. Het was de eerste stap die ik zette om te stoppen met b/p dankzij advies van @renyan. (Ik heb je de laatste tijd niet gezien, dus als je dit ziet, hallo lmao.)

Ik zal eerlijk zijn: 1200 is waarschijnlijk te laag, want als ik me niet vergis ben je man? Vergeef me als ik het mis heb.

Je moet TDEE nastreven, zelfs als je er een beetje onder of er iets boven eindigt. Accepteer ook dat je veel water- en voedselgewicht zult aankomen, en wees voorbereid om van tevoren om te gaan.

#4 ·
Zal dit helpen? Kan ik wegkomen met zeg 1200 calorieën per dag zonder mijn verstand en bloeddruk te verliezen. Ik begon met purgen voordat ik wist dat boulimia erg verslavend is omdat ik al het vet op mijn lichaam kwijt moet. Ik wil mijn tijd en geld niet meer verspillen
Eerlijk gezegd heb ik het geprobeerd, maar het werkt meestal maar een dag en dan eindig ik met b/p. boulimia is zo verslavend. Ik wou dat ik kon snijden, maar ik speel voetbal, dus het werkt niet echt.

#5 ·
Het is geen wondermiddel, maar ik doe het beter als ik regelmatig eet. Hoewel mijn eetbuien meestal emotioneel of psychologisch gedreven zijn, maken chronische honger ze erger en waarschijnlijker. Wat de caloriehoeveelheid betreft, 1200 is behoorlijk restrictief voor een gemiddelde volwassene, maar ik zou me eerst richten op het aanbrengen van structuur voordat je je zorgen maakt over de cijfers. Ik haal mijn TDEE zeker niet regelmatig (hou van mijn maagproblemen, hou van mijn leven), maar zelfs regelmatig eten en mezelf eten toestaan, is genoeg om eetbuien minder aantrekkelijk te maken.