Eating Disorder Support Forum banner
  • Important - Please Read This website may include conversations, media, and content around topics relating to eating disorders, trauma, addiction, and mental health. Please be aware that this content may be upsetting, difficult, or triggering for some. EDSF is intended as a place of safety. If you or someone you know is struggling with an eating disorder, Feast-ED.org is a resource that lists the organizations set up to help.

Beroemdheden waarvan je denkt dat ze een eetstoornis hebben en er nog nooit publiekelijk over hebben gesproken?

197K views 398 replies 251 participants last post by  ipodkitty  
#1 ·
Ik weet zeker dat er waarschijnlijk een draadje voor is, maar ik wil graag weten of er beroemdheden zijn waar jullie naar kijken en denken "zeker weten anorectisch/boulimisch (enz.)" of ben ik de enige, lol

Ik kan nergens iets vinden over een eetstoornis, maar Phoebe Tonkin, ik denk absoluut dat ze een of andere eetstoornis heeft. Ik ben een enorme fan van TVD/The Originals en ze wordt steeds dunner in de afleveringen.
e713e36c5f3c8f58fbd4731670727905.jpg

f731e0dd9b64b2df5fe7502b6d83eb06.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#6 ·
Helemaal eens met Phoebe Tonkin. Heb dat altijd al vermoed, maar tegelijkertijd lijkt ze een van die 'lange, slanke, van nature slanke' lichamen te hebben, maar ik denk dat ze het op die manier houdt met restrictie
Ze houdt het zeker op die manier met restrictie. Als je kijkt naar hoe ze was in TVD en het begin van The Originals, had ze een ietwat curvy/slank lichaam. Nu is ze zo goed als super skinny.

#12 ·
Grimes en PJ Harvey
Ik bedoel, c heeft letterlijk verteld hoe ze non-stop spaghetti at op tournee en in feite ondervoed raakte... Ik denk dat ze ook gewoon heeft verklaard dat ze een tijdje veganist was, en ze haat groenten.

Zelfs als ze geen gediagnosticeerde eetstoornis heeft, heeft c duidelijk een aantal verstoorde eetpatronen.

(Dat gezegd hebbende, ik ben dol op grimes lollllllll)

#16 ·
Ik hou van PJ's lichaam, maar ik dacht altijd dat ze van nature mager was. Ook, waarom Grimes?
PJ heeft het onderwerp vaak omzeild, ik heb dingen gelezen waarin het werd geëvoceerd, maar ze zou ook gewoon iemand kunnen zijn die gewoon nauwelijks eet en het is niet gestoord.

Grimes heeft veel in gewicht gevarieerd en heeft gesproken over eetstoornissen; ze at bijvoorbeeld op een gegeven moment één maaltijd per dag, at alleen spaghetti of dat ze nooit genoeg at tot ze zwanger was. Ze misbruikte ook stimulerende middelen. Ik denk niet dat ze anorexia heeft, maar mogelijk wel EDNOS of ARFID.

#17 ·
Jacinda Ardern? Dat is mijn complottheorie-niveau één.

Ze lijkt de combinatie van streng en meelevend te hebben die je in ons aantreft.
nee

ik heb dit in het geheim ook gedacht. Ze is zo dun en haar gezicht is zo dun

maar ik weet niet hoe ze zo goed zou functioneren als ze actief aan het beperken was

#18 ·
Tbh. Victoria Justice. Ik weet dat ze die geruchten de hele tijd afwijst, maar ik denk dat ze er minstens één had. Ik zou geloven dat ze nu aan het herstellen is, ze heeft nu super "sterke meid" vibes. Maar in haar triomfantelijke dagen was ze zo zo dun. Als ze geen eetstoornis heeft/had, nou ja, ze is nog steeds heel erg dun, dus uh. Oeps

#19 · (Edited by Moderator)
Denken we dat Alexa Chung dat doet? Ze is onnatuurlijk klein, maar ze is al zo lang zo. Ze zei dat ze 'vergeet te eten', wat meestal onzin is lol
Ik denk dat de drugs die ze zegt nooit te hebben geprobeerd, een rol hebben gespeeld lol. Ze had letterlijk een relatie met Alex Turner, die waarschijnlijk 90% van de tijd aan de drugs zit, en ze ging in ieder geval vroeger uit/hing rond met de Londense crew die berucht is om coke te gebruiken, dus ja. Goh, ik vraag me af wat haar zou doen vergeten te eten...

#21 ·
Tbh. Victoria Justice. Ik weet dat ze die geruchten de hele tijd afwijst, maar ik denk dat ze er minstens één heeft gehad. Ik zou geloven dat ze nu herstelt, ze heeft nu super "sterke meid" vibes. Maar in haar glorieuze dagen was ze zo zo dun. Als ze geen eetstoornis heeft/had, nou ja, ze is nog steeds verdomd dun, dus uh. Oeps
Helemaal mee eens!

#23 ·
Denken we dat Alexa Chung dat doet? Ze is onnatuurlijk klein, maar ze is al zo lang zo. Ze zei dat ze 'vergeet te eten', wat meestal onzin is lol
Tenzij ze een andere verslaving heeft, is er absoluut geen manier waarop ze zo dun kan zijn als ze is zonder enige vorm van restrictie. Ze zag er een stuk gezonder uit (maar nog steeds dun) toen ze begon te modellen....

#24 · (Edited by Moderator)
VERA WANG!! Heeft iemand haar recente Instagram-posts gezien? Als je haar googelt, ziet ze er veel gezonder uit, van nature erg slank, maar de laatste tijd lijkt ze meer gewicht te zijn verloren en het lijkt wel een beetje op spierverlies/uitdroging. Ik heb ook geprobeerd te zoeken of ze ooit over eetstoornissen heeft gesproken en heb niets gevonden, behalve een artikel over hoe ze "skinny shamed" werd, dus sorry als blijkt dat ze dit daadwerkelijk heeft besproken, ze zit tenslotte in de mode-industrie...

#25 ·
Misschien een voor de hand liggend antwoord, maar Ariana Grande plaatste jaren geleden constant bodychecks vermomd als "ootd" foto's. Een daadwerkelijke - eng magere - bodycheck lekte en ze moest beweren dat het slechts een pasfoto was voor een fitting. Ze ziet er nu gezond uit, dus goed voor haar.

Dit is geen mainstream info, maar Grimes' oude livejournal werd ontdekt op basis van het matchen van gebruikersnamen waarvan ze bevestigd heeft dat ze ze gebruikt en ze maakte er een post over (zo'n 15 jaar geleden) over het feit dat ze zich realiseerde dat haar levensstijl en ouders ertoe hebben geleid dat ze een eetstoornis heeft, maar dat ze niet echt wil herstellen en het leuk vindt om mager te blijven. Ze is er duidelijk erg trots op om mager te zijn, zelfs als ze het niet zo veel uitdraagt, en ze blijft zeker ondergewicht hebben door gestoorde middelen.

Herinner je je ook nog dat haar en Azealia Banks' berichten gelekt werden (waar ze ruzie hadden over Elon) en haar eerste belediging was "ik ben tenminste niet dik zoals jij"... :unsure:

#26 ·
nee

ik heb dit ook in het geheim gedacht. ze is zo dun en haar gezicht is zo dun

maar ik weet niet hoe ze zo goed zou functioneren als ze actief zou beperken
Haar gezicht ziet eruit alsof er bitemporale verspilling is, ik weet het niet.

Je zou verrast zijn, sommige mensen lukken het... als je anorexia hebt zonder depressie, denk ik? Als het een beetje onder controle is.