Eating Disorder Support Forum banner
  • Important - Please Read This website may include conversations, media, and content around topics relating to eating disorders, trauma, addiction, and mental health. Please be aware that this content may be upsetting, difficult, or triggering for some. EDSF is intended as a place of safety. If you or someone you know is struggling with an eating disorder, Feast-ED.org is a resource that lists the organizations set up to help.

Boulimia of Vape????

18 views 2 replies 3 participants last post by  yunii  
#1 ·
Dus ik vape dagelijks en zuiver dagelijks. Vanmorgen werd ik wakker en realiseerde me dat toen ik diep inademde. (Niet een normale inademing, maar als een diepe ademhaling) Ik voel zoveel druk en bijna pijn in het bovenste deel van mijn borst. Komt dit door boulimia of door vapen. Ook ter referentie, ik heb absoluut vreselijke zure reflux tot het punt dat als ik beweeg of na het eten voorover buig, voedsel gewoon weer omhoog komt en ik altijd het zure gevoel in mijn borst heb na het eten.

#2 ·
Ik heb dit de meeste dagen en heb ook last van brandend maagzuur, dus ik heb het gevoel dat de twee waarschijnlijk met elkaar verband houden. Het is vooral erg als ik een moeilijke zuivering heb gehad en dan verder ga met vapen, het voelt gewoon alsof mijn lichaam het opgeeft. Ik merkte echter wel dat toen ik een paar dagen stopte met vapen, maar nog steeds zuiverde, ik nog steeds de pijn op de borst had en ik heb het ook andersom gehad.

#3 ·
beide waarschijnlijk
stel je voor dat twee van je vrienden je in de maag slaan, je weet dat je maag nu pijn doet, maar je probeert alleen de schuld te geven aan één vriend terwijl ze allebei je maag evenveel hebben pijn gedaan (als dit logisch is)
Als je de een of de ander stopt, zou dat helpen, maar ik weet zeker dat de symptomen niet zouden verdwijnen