Eating Disorder Support Forum banner
  • Important - Please Read This website may include conversations, media, and content around topics relating to eating disorders, trauma, addiction, and mental health. Please be aware that this content may be upsetting, difficult, or triggering for some. EDSF is intended as a place of safety. If you or someone you know is struggling with an eating disorder, Feast-ED.org is a resource that lists the organizations set up to help.

Bella Hadid BMI?

1 reading
33K views 27 replies 13 participants last post by  asterafax  
#1 ·
Wat denken jullie dat de BMI van Bella Hadid is? Ik ben geen supermodel, maar ik vraag me af hoe dun ik zou moeten zijn om er ook maar een beetje op haar te lijken en ik denk dat BMI een goede plek is om te beginnen. Hoewel het in wezen onmogelijk is om te weten, hoeveel calorieën denk je dat ze per dag eet?

#2 ·
Ik ben er bijna zeker van dat ze gewoon drugs gebruikt, wat logisch zou zijn gezien haar gewichtswisselingen, maar misschien meestal 1.500 of iets minder.

#27 ·
ze had vroeger een ed tumblr

haar gewicht verandert veel, maar meestal laag 17

ik ben er bijna zeker van dat ze gewoon drugs gebruikt, wat logisch zou zijn met haar gewichtswisselingen, maar misschien 1.500 meestal of iets minder
Ze had een ed Tumblr?! Verdomme, ik had geen idee!

#4 ·
#5 ·
#9 ·
#18 · (Edited by Moderator)
Van iemand die dicht bij haar lengte staat en minder en meer dan zij heeft gewogen, is Bella Hadid ZEKER geen 120 pond. of BMI 18. Misschien als je alleen naar haar hoogste gewicht kijkt, lijkt het daarop. Maar 100% is ze dunner dan dat. Die Google-schattingen kloppen altijd niet. Sommige schattingen zitten zelfs 2 inch in lengte ernaast, dus je kunt je voorstellen hoe ver de gewichtsschattingen ernaast kunnen zitten.

Bewerken om toe te voegen: Omdat haar gewicht zo veel schommelt, ben ik het eens met de bovenstaande opmerking dat haar gebruikelijke gewicht rond de lage 17 lijkt te liggen. Ze is echter wel lager en hoger geweest.

#19 ·
Op dit moment wel, dat denk ik echt. Maar ik denk dat er een tijd in haar carrière is geweest, lang geleden, dat ze slanker was.
Ik weet het niet man, je kunt haar heupbotten en ribben nog steeds duidelijk zien, zelfs nu. Plus, ze heeft onlangs een workout routine gepost waarin ze aan het boksen is en ze ziet er voor mij erg ondergewicht uit. We kunnen het er echter gewoon over oneens zijn.

#23 ·
Neem het van iemand die dicht bij haar lengte staat en minder en meer dan haar heeft gewogen, Bella Hadid is DEFINITIEF geen 120 lb. of BMI 18. Misschien, als je alleen naar haar hoogste gewicht kijkt, lijkt het misschien zo. Maar 100% is ze dunner dan dat. Die Google-schattingen kloppen altijd niet. Sommige schattingen wijken zelfs 2 inch in lengte af, dus je kunt je voorstellen hoe ver de gewichtsschattingen af kunnen wijken.

Edit toevoegen: Omdat haar gewicht zo veel schommelt, ben ik het eens met de bovenstaande opmerking dat haar gebruikelijke gewicht rond de lage 17s lijkt te liggen. Ze is echter lager en hoger geweest.
Dit is zo'n verre beoordeling! Hoe voelde je je toen je ongeveer hetzelfde of zelfs minder woog dan Bella? Voelde je je constant ziek en zwak?

#24 ·
Dit is zo'n verre beoordeling! Hoe voelde je je toen je ongeveer hetzelfde of zelfs minder woog dan Bella? Voelde je je constant ziek en zwak?
Ik voelde me niet ziek, maar ik herinner me dat ik altijd ernstig moe was. Zo moe dat mijn gewrichten de hele dag pijn deden. Ik had eerlijk gezegd elk moment een dutje kunnen doen, maar ik bleef mezelf constant bezighouden en bewegen, zodat ik niet aan eten zou denken. Ik stel me voor dat ze hetzelfde doet.

#25 · (Edited by Moderator)
Denk je dat Trisha Paytas dun is?!?!
Nou, je denkt dat Bella Hadid dun is, dus... Ik denk dat we het er op dit punt collectief over eens kunnen zijn dat al onze gestoorde konten een vertekende perceptie hebben van hoe lichamen eruitzien en dat elke mening met een korreltje zout (en veel water vanwege waterretentie) moet worden genomen, haha. 😅

#26 ·
Wat denken jullie dat de BMI van Bella Hadid is? Ik ben geen supermodel, maar ik vraag me af hoe dun ik zou moeten zijn om er ook maar een beetje op haar te lijken en ik denk dat BMI een goede plek is om te beginnen. Ook al is dit in wezen onmogelijk om te weten, hoeveel calorieën denk je dat ze per dag eet?
Ik ben niet zeker van de BMI, maar ze heeft onlangs foto's van haar in het ziekenhuis op haar insta geplaatst, dus ik weet zeker dat ze minder dan 1.000 calorieën per dag eet