Urgh... Mijn gewichtsverlies is al een maand op een plateau. Ik kom steeds dezelfde 5 pond aan en val af, wat waarschijnlijk gewoon overeenkomt met stoelgang of zoiets lol. Dit is voornamelijk een tirade, maar elk advies wordt gewaardeerd... Ik geloof dat het komt doordat mijn lichaam gewend raakt aan het vasten dat ik doe (één maaltijd om de dag indien mogelijk, en al het andere overgeven) wat me in het verleden heeft geholpen om af te vallen... maar momenteel werkt deze methode helemaal niet, grr! Ik ben weer begonnen met zoveel eten en overgeven als ik wil. Ik heb ook mijn liefde voor eten herontdekt nadat ik het een tijdje gehaat had, wat het makkelijker maakt om gekke grote eetbuien te hebben. idunno. Ik probeer op onderhoudsniveau te eten om mijn metabolisme te 'resetten', maar dit zorgt er alleen maar voor dat ik meer eet. hopelijk kan ik hiermee stoppen en weer beginnen met intensief sporten zoals voorheen, aangezien dat het enige is dat ik heb opgegeven vanwege de zomerhitte. Ik heb technisch gezien mijn doel bereikt, maar mijn lichaam is nog niet waar ik het wil hebben en ik balanceer voortdurend tussen gezond gewicht en overgewicht. ik wil me op een comfortabele plek bevinden en mijn lichaam niet haten, ik wil me gemakkelijk kunnen bewegen en ik wil dat kleding past. ach ja tirade voorbij